środa, 26 października 2022

Co powinieneś zrobić, aby awansować w wynikach google?

Czujesz się przytłoczony nieskończonymi opcjami napędzania ruchu do swojej witryny? Nie jesteś sam. Ten artykuł nie wymienia każdej strategii ruchu pod słońcem. Zamiast tego, wymienia on taktyki, których używaliśmy w Ahrefs.


1. Celuj w tematy, których ludzie szukają

Nie ma wątpliwości, że optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) może działać. Tak długo jak będziesz zajmował wysokie pozycje w Google, będziesz w stanie generować stały ruch organiczny na swojej stronie. Aby to zrobić, musisz pisać o tematach, których ludzie szukają. Oto jak je znaleźć:

Wprowadź jedno lub kilka odpowiednich słów kluczowych do Eksploratora słów kluczowych Ahrefs.

Przejdź do raportu Dopasowane terminy

Przełącz zakładkę na Pytania

Tutaj zobaczysz >46,000 potencjalnych tematów, które możesz targetować. To prawdopodobnie zbyt wiele, więc będziesz chciał zawęzić listę szukając słów kluczowych, które są:

High in Traffic Potential (TP) - TP to szacunkowa ilość ruchu w wyszukiwarkach, którą możesz potencjalnie zdobyć, jeśli uplasujesz się #1 dla tego tematu. Obliczamy go poprzez oszacowanie ilości ruchu wyszukiwania, jaki obecnie uzyskuje strona nr 1.

Niska trudność słowa kluczowego (KD) - KD oznacza jak trudno jest uplasować się dla danego słowa kluczowego w top 10 organicznych wyników wyszukiwania.

Użyj filtrów, aby zredukować listę do czegoś możliwego do opanowania.

Większość z nich będzie różnymi sposobami poszukiwania tej samej rzeczy, ale niektóre będą ważnymi podtematami, które musisz pokryć w swoich treściach.

Jeśli uda Ci się wypełnić te "luki w treści" - podtematy, które obecnie pomijasz - możesz potencjalnie uzyskać wyższą pozycję dla docelowego słowa kluczowego i uzyskać większy ruch w wyszukiwarce.

Oto jak znaleźć te "luki w treści":

Wprowadź swoją domenę do Ahrefs' Site Explorer

Przejdź do narzędzia Content Gap

W górnej sekcji wprowadź kilka konkurencyjnych stron

W dolnej sekcji wprowadź adres URL strony, dla której chcesz wypełnić luki w treści

Naciśnij Pokaż słowa kluczowe

2. Pisz posty gościnne

Blogowanie gościnne polega na tym, że piszesz dla innych blogów. W zamian za to właściciel/redaktor pozwoli Ci zamieścić link zwrotny do Twojej strony.

Korzyści obejmują:

Większy ruch odsyłający.

Więcej backlinków (które korelują z rankingami).

Zwiększoną świadomość marki.

Jak znaleźć odpowiednie możliwości blogowania gościnnego? Oto jak:

Wprowadź odpowiednie słowo kluczowe do Ahrefs' Content Explorer (ustaw je na In title)

Filtruj dla Jedna strona na domenę, Wyklucz strony główne i Wyklucz subdomeny

Filtruj dla wyraźnych wyników

Dodaj filtr języka dla języka, w którym piszesz

Dodaj filtr oceny domeny dla 30-70, aby odsiać witryny o niskim autorytecie (i usunąć witryny o "ultra wysokim autorytecie", do których prawdopodobnie nie będziesz mógł się odezwać... na razie)

Dodaj filtr ruchu witryny dla 5000+, aby pozbyć się stron internetowych z małym lub żadnym ruchem

Dodaj filtr Publikowane przez ostatnie 90 dni, aby pozbyć się stron, które nie opublikowały ostatnio treści
Przejrzyj wyniki, aby znaleźć odpowiednie strony, dla których możesz potencjalnie prowadzić gościnne blogi.

Nie przejmuj się, jeśli nie mają strony "napisz dla nas" lub nie reklamują się dla postów gościnnych. Większość witryn jest skłonna zaakceptować posty gościnne, nawet jeśli nie są one o tym wyraźnie napisane. W końcu darmowa treść to darmowa treść - zwłaszcza, jeśli jest dobra.

3. Odśwież "przestarzałą" treść
Nawet jeśli jesteś w rankingu wysoko dla docelowego słowa kluczowego, ten status nie jest trwały. Konkurenci mogą próbować "ukraść" ci miejsce, lub Google może obniżyć twój ranking, gdy twoja treść stanie się nieaktualna. Musisz więc aktualizować swoje treści, aby utrzymać swoje rankingi. Najprostszym sposobem, aby dowiedzieć się, które treści powinieneś odświeżyć, jest zainstalowanie naszej darmowej wtyczki WordPress SEO i przeprowadzenie audytu. Audyt powie Ci, które artykuły powinieneś aktualizować. Aby dowiedzieć się dokładnie, jakie aspekty musisz odświeżyć, spójrz na wyniki wyszukiwania, aby zobaczyć, co najwyżej notowane posty mają, czego nie masz. Często spadki rankingowe występują dlatego, że pewne części Twojej treści są przestarzałe. Na przykład:

Zrzuty ekranu

Proces

Statystyki

Linki (uszkodzone, itp.)

Rok w tytule

W zależności od docelowego słowa kluczowego, czasami wystarczy odświeżenie przestarzałych sekcji. W innych przypadkach, może się okazać, że trzeba zrobić pełne przepisanie artykułu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Plusy i minusy pozyskiwania linków z for internetowych

 W dziedzinie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) pozyskiwanie wysokiej jakości linków zwrotnych ma zasadnicze znaczenie dla zwiększe...